zey-nep11 Aslanmom1 kuzum benim esşindede 2-3 lökosit goruldu yazıyor enfeksyn ama 4 5 uzerı skntıymış bzm ki 2-3 oldugu ıcın sorun teşkil etmıyormuş. Oyle araştırdm. Sence? Bu bayanın 5-6 oldugu ıcın yuksek ondan sordum sana.
Ebruebos Aslanmom1 inşallah. Benim hormon testleri de iyi çıktı. Kürtajdan sonra 10 ay oldu.4 ay falan denedik olmadı.
Aslanmom1 zey-nep11 Benim eşimde daha çok harekette sorun çıkıyodu canım takviyelerle düzeldi. Lökasit hakkında pek fikrim yok sadece enfeksiyon olduğunu biliyorum