Nehirrrnill Kızlar bat den 2 gün önce test yapmıştım negatifti ama kaset testti. Bugün regli gexikmesinin 3.günü. Yani testin üzerinden 5 gün geçti. Sizce tekrar yapsam mı test yoksa beklesem mi sonuç değiişit mi? Bu şekilde olan var mı
sutlukahve_ Bence biraz bekle uzulmemen için geç döllenme olabilir ben gecikmenin 8-9 . Gününde kasette çok çok silik gördüm daha erken yapsam hicbisey çıkmazdı
lilyum_ Nehirrrnill aynen çünkü erken gebelik test daha hassas mesela örnek veriyorum geç döllenmedir suan beta 25 dir kaset test bunu görmez ama erken gebelik testi görür
lilyum_ Nehirrrnill sabah daha iyi olur aslında. Çünkü sabah ilk idrarda beta değerin daha fazla çıkıyor. Ama dayanamam diyorsan iki tane al birini simdi birini de sabah yaparsın