Merhaba 10 aylık kızım son 2 aydır kilo almıyor (100gram bile almadı) sağlık ocağı dişten kaynaklıdır diyiip geçiştirdi doktora geldik devam sütü başlayacağımızı söyledi şuana kadar anne sütü ve ek gıdaya devam ediyorduk hiç bir ek gıda reddi yaşamıyoruz zor doyuyor nerdeyse yemeyi çok seviyor süt (anne sütü) yoğurt yumurta vs sıkıntı yoktu neyse bu marka boykot listesinde olmayan yerli ve temiz içerikli bir mamaymış (doktor sma öneriyorum ama anneler hippde kullanıyor dedi ikisi de danoneye bağlı israil foncusu kullanmak istemiyorum) bu devam sütü ebebekte de varmış sanırım almak istiyorum kullananlar yorum yaparsa sevinirim memnun musunuz