Dudili ilacı uzun süre kullanıp yeni bıraktıysan sinir gerginlik depresyon hali baş ağrısı gibi şeyler yaşaman normal birkaç gün. Ek olarak bir de hormonlar devrede olduğu için ilaç hiç kullanmamış olsan da o sinir hali oluyor zaten 😂 endişelenme geçer vücut alışınca