Ayseker bol bol sade türk kahvesi için bi iki bardak içip yeter ya diyip bırakmayın içmeyi sonraki günler de devam edin günde 4 5 bardak için 2 gün boyunca ben içmedim ilk gün başım ağrımıyo niye içeyim dedim kahveyi de çok sevmem zaten ertesi gün beynim yerinden çıkacak gibi ağırdı boyun ağrımı demiyorum bile çok kötüydü 4 gün acillerde süründüm serumla kendime geliyodum bide hiç su içmedim ben o da etkiledi size tek tavsiyem lütfen bol bol kahve ve su için gerisi çok kolay sezaryen sonrası hemen ayağa kalktım tuvalete çıkmak için kuru dut hoşafı içtim baya faydası oldu hiç oturmadım sürekli koridorda odanın içinde gezdim dikişlerime çok dikkat ettim tabi ama kendimi sürekli yatağa bağlamadım anesteziyi atarsanız gerisi kolay