Zhraaltun Kizlar bu nişan nasil bisey 32.haftadaym erkn dgum riskimz var wc ye gttgmde cok afederseniz peceteyle sildgmdr uzun sunuksu beyazimsi bsey geldi akintimi nisan mi tereddtte kaldm
Elsu Zhraaltun o akinti canim bisan kanli pembemsi ya da kahverengi olur yani adetinizin son gunleri gibi bi akinti oluyo. Akintiniz da kokulu ve odrar yaparken agriniz falan varsa doktorunuza soyleyin.enfeksiyon olmasin.
Zhraaltun Makbuss ya cok sevndm valla stresliyim zatn bide bunu gorunce korktum cok saol canm Allah razi olsn😍
Feelina Makbuss benimde erken doğum riski var 31.hafta pembemsi akıntı oluyor 1hafta önce kanama yaşamıştım nst de sancı çıktı nişan mı ki benimki🤔
Makbuss Feelina olabilir cnm her turlu lekeli akinti tehlikelidir erken haftada dikkat et bi doktorunu bilgilendir bence Allah yrdmcn olsn
Feelina Makbuss Teşekkür ederim canım Allah ım hepimizin yardımcısı olsun Hastanede yattım zaten 3 gün kanamadan ve nst de sancı çıktığından dolayı bitek açıklığım yok işte
Feelina Zhraaltun akıntı şeklinde kanama oldu 3 gün hastanede yattım işte 2tane ciğer geliştirici vurdular erken gelirse diye bebek
Mslali Nişan pembemsi ve ya kanlı olacak diye bir şey yok 33 ten beri bende yaşıyorum erken doğum tehlikesi yeşilimsi sümük gibiydi afederainiz doktora söyledim nişan dedi.. Nst de sancılarımda çıkmıştı arkasından..sümük gibiyse sorun doktorunuza..