elifozkann valla bizim buralarda eylülde biz donduğumuz için ki halaa ısınamadık bende temmuzda dopurcam ama çok az kısa kollu aldım hep uzun tulm aldım evde giymeye bi kaçtakım aldım zaten hediyede gelir kıyafete çok yüklenmedim oyüzden , elimde liste var biz herseyi hazrladık bitirdik temmuzda benim az kaldı hayırlısıyla bakalım inşallah battaniye falan çok az aldım sevmem öle eşya doldurmasını bide hepsi kalcak gerek yok 4 tane battaniye aldım okadar 2si pamuklu incelerden 2si kalın gerisi 2 nevresim takımı aldım bi günlük bi süslü bide mevlüt için isim yazılı tulum aldım kıyafet olarak böyle gerisi ıvır zıvır ateş ölçer vs vs