Ecekazan11 şimdi doktordan çıktım şu an tam 26+6 yız. Ters dönmüş bu saatten sonra kolay kolay bir şey olmaz , ters döndüğü için hareketlerini hissedemezsin normal dedi. Ben günde 2-3 kere çok hafif hissediyorum 2 gündür. Siz yine de kendi doktorunuza da danışın tabii