Mervekus2402 Kızlar 33 haftalık oldum özel bölgem zaten sızlıyordu eskiden beri ama artık ağrıyor çok. Oturup kalkarken yatarken çok zorlanıyorum ağrısından. Normal mi
Ezgi49_ Mervekus2402 Valla ben neredeyse 2 aydır çekiyorum o ağrıyı şuan 21+4günlugüm doktora gittim rahim ağzında yara var dedi de bakalım başka yere gitmem gerekiyor
tgbmerve Mervekus2402 34+5 geçen hafta Dr a tekrar gittim , rahimagzi normal yerçekimi etkisiyle ağrı artıyor bebek büyüyor dedi , önceden ara ara oluyordi son 10 gündür artık sürekli ağrım var WC de , oturup kalkarken yatarken hep bir ağrı, normalmiş canm
DenizRoni Mervekus2402 normal bende 34+6 dayım bugün sonlara doğru daha çok artıyor maalesef bebek aşağıya doğru baskı yapıyor normal
Mervekus2402 Busraoz ben ingilterede yaşıyorum burda maalesef vermiyorlar. Demir eksikliğimi bile 2 hafta önce öğrendim zorla verdiler düşünün demir tableti. Ama ben pregnacare kullanıyorum içerisinde var sanırım magnezyumda
zelis63 Mervekus2402 bende aynı şeyi yaşıyorum şuanda bebeğiniz dönmüşmüydü? Doktor bana 26. Haftada daha dönmedi 1 ay içinde döner o zaman ağrın olabilir demişti sizinde ondan olabilir mi
Busraoz Mervekus2402 Allah allah arkadaşım Almanyada ağrısı var diye aynı şekilde magnezyum tablet aynı zamanda da kas gevşetici tarzı bi ilaç verdiler çok rahatladı. Sen de talep et istersen çok rahatlarsın istersen fotoğraflarını atabilirim belki orada da vardır aynısı
BabyAta Mervekus2402 benim bebek 30. Hafatda basa asagiya dönmüştü aşırı baskı hissediyordum 34te bu daha da arttı ve 35te doğum yaptım 🙈
Mervekus2402 BabyAta benimde başı aşağıda, popo kısmı solda ayakları karnımın sağındaymış 10 gün önceki kontrolde öyle söylemişlerdi. Ama burda ultrasonla değil elle muayenede bunu anlayıp söylüyorlar ne kadar doğru bilmiyorum. Ultrason yok burada en son 20. Haftada ultrason oldu ve sondu
Mervekus2402 Busraoz almanya tıp konusunda çok iyi maalesef ama diğer ülkeler çok kötü. Kolay kolay ilaç vermiyorlar. Resim atarsanız çok sevinirim
Dlar Bende 33 hafta canm benimde var neyazıkki arttı berabt bir durum. Ama normal diyip duruyorlar bende hollandadayım burdada ilaç zor veriyorlar ama abartırsan mecbur kalıyor canm abartman lazım gerekirse ağla yoksa asla vermezler ilaç
Mervekus2402 Dlar bende ne desem hep normal diyorlar. Dizlerim ellerim eklem yerlerim ağrıyor. Belim ağrıyor, vajinal bölgem ağrıyor hep normal diyorlar. Mantar vardı aylardır söyledim krem bile vermemişlerdi en son geçen gün verdiler oda iyi gelmedi zaten hiç hala çekiyorum
Mervekus2402 Busaltun sızlıyor batar gibi oluyor bilmiyorum ama yok magnezyum kullanmıyorum ingilteredeyim burada bi sıkıntını söyleyip normal diyorlar ilaç verme filan yokki maalesef
Busaltun Mervekus2402 çok üzüldüm yüksek ihtimalle magnezyum eksikliği kendiniz temin edemiyor musunuz 😟