Sirincili Yumurtlama günü bitmesine rağmen kasıkta ara ara gezici ağrılar oluyor. Ama en çok da akıntım çok fazla. Koyu kıvamlı kokusuz. Mütamediyen çamaşır değiştiriyorum. Ve idrar rengi koyu ve köpük köpük bir hal almaya başladı. Tamamen belirti olarak yormak doğru mu bilmiyorum ama ovülasyon testi ile tüm günleri değerlendirdik şu an beklemedeyim böyle belirtiler yaşayan oldu mu güzel anneler 🥰🥳
Yelizbck Bekleyip test alsan daha doğru olur herkesin farklı aynı belirtiyle biri hamile iken otekinde iltihap vardır başkalarıyla kıyaslama doğru olmaz üzülürsün sonra