Kızlar 37+0 oldum bugün, gece saat 2 gibi regl ağrısı gibi ağrılarım başladı ara ara uyandırdı tuvalete çıkardı her saat başı büyük tuvaletimi yaptım. Sonra saat 4.30 gibi kanlı mukuslu akıntım oldu hem tuvalete düştü hem peçeteye geldi. Bu arada regl ağrısı gibi ağrı da artarak gelmeye devam etti. Saat 8 oldu düzensiz aralıklarla artık sancı gibi ortada sertleşme şekline dönüştü ağrılarım. Ve az önce yine kanlı mukus şeklinde büyük parça düştü klozete. Doğum mu başlıyor yoksa yalancı sancı mı sizce doktora gideyim mi yoksa düzene girmesini mi bekleyeyim sancıların