Kalbimxkk23 35+3 oldum bu geceden beri ağrım var karnımın içleri sancı var dayanilmayacak kadar değil fakat rahatsız ediyor sanki Ateş varmış gibi karnımın içinde bebekte kıpır kıpır normal mi
piiremsesinannesiii Kalbimxkk23 düzenli değilsen sancın normal olabilir yaşandı sancı dedikleri şeydir ama bir sabah yerinde olsam doktora gider ntsye baktırırım canım
piiremsesinannesiii Kalbimxkk23 benim doğumum başladığında da sancım pek yoktu suni sancı verdiler o yüzden pek bilmiyorum doğumdan önce sancı nasıl oluyor