Nurmxx kola vs kadar zararlı olmasa da meyveli sodalar da pek iyi değil. Onun yerine evde kendiniz aromalandırabilirsiniz.
Taze Reyhan alıp Reyhan şerbeti yapabilirsiniz, şekerini ve Reyhanı bol, suyunu az koyarsanız konsantre olmuş olur, sonra maden suyuyla karıştırınca tam olur aroması ve şekeri.
Aynı şekilde anjelik erikten de komposto, hibiskus alıp şerbet şeklinde yapabilirsiniz.