Melliisaa 35+4 olduk gece uykuları çok kötüydü işten çıktığımdan beri asla uyuyamıyordum hep bi yorgunluk hissi vardı son 3 gündür yürüyüş yapıyorum ve yorulduğum için rahat uyuyorum Çarşamba günü randevum var sezaryan için gün vericek doktorum çok heyecanlıyım bebeğimin doğum tarihi belli olucak resmen