@Lovely77 merhaba benim çocuğum henüz doğmadı böylr bir deneyimim yok ama kendim lisede iken bademciklerimi aldırdım doktor küçükken alınması lazım demiş ama annemler korkmuş büyümemiş beklemiş sonra okul derdi vs hep kaldı çok zorlandım 😏 Küçükken yutmada güçlük sık hasta olma tonsilit (bademcik şişmesi beyaz beyaz olması ) horlama vs vardı sürekli antibiyotik kullanıyordum ve boğaz fısfısı kullanıyordum, iyileşme sürecim maalesef uzun sürdü küçükken daha kolay olurmuş bu süreç duyduğum kadarıyla o nedenle mümkünse bir eğitim araştırma ya da üni hastanesine gidip tüm testleri va yaptırın naçizane … şimdi teknoloji da gelişti ben 15 sene önce yaptmustım daha kolay olur diye düşünüyorum..