BirAskMasali1323 kendi kanı ile bile yaptıran var o derece ama ben oğlumdan yana da eşime güzel bir anı bırakmak istediğim için saç telini koydum. Sütü de kadına özel bir şey olduğu için hemde o maneviyatı taşımasını istediğim için yaptırdım. Gerçekten çok güzel oldu. Keşke bütün boncuklar hem sütle hemde oğlumun saç telleri ile olsaydı daha net görünürdü ilk saçı olduğu için dikkatli bakilmadikca görünmüyor çünkü ama yine de çok beğeniyorum. Eşim kullanmaya korkuyor üstüne titrer ama her zaman da göz önünde olmasını ister. Kadın yatırımcı yapıyor sayfa kendisine ait bu arada ☺️ yaptirmak isterseniz sayfasına bir göz atın. Farklı farklı şeyler de yapıyor 😊