Bende 2 tane normal doğum yaptım 3 üncuye hamileyim bende bağlatmayı düşünüyorum ama sezeryan olmakdan da çok korkuyorum bı yandan nırmal doğum da zor geçti benım doktoruma söyledim bağlarım dedi özelde ama devlet hastanesi 2 normal sonrası sezeryan yapmıyor bnede kararsız kaldım normal doğum mu sezeryan mı olsam diye eşim ol istersen baglat diyor bilmiyorum doğuma kaldı 2 ay