FatmaB_ Kızlar 30 aralıkta kürtaj oldum. Şimdi çok şükür tekrar hamileyim 6+3 fakat düşük riskim var. Her tuvalete gittiğimde ve akıntım olduğunda aklım çıkıyor. Düşük yapacağınızı hissettiniz mi o süreç nasıl ilerledi yardımcı olabilir misiniz?
NewMomm1 FatmaB_ kürtaj olmuştum bende 2022 aralıkta. 3 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrenmiştim. Kese yanı kanamam vardı bu bebeğimi de kaybedeceğim sanmıştım. Hiç hamileliğim boyunca bağ kuramadım korktum aynı acıyı yaşamaktan. Düşük riskim vardı benimde. Sizi çok iyi anlıyorum bu yüzden. Şimdi oğlum 6. Ayına girecek 5 aralıkta doğdu çok şükür.
FatmaB_ NewMomm1 2 farklı doktora gidiyorum biri yeni. O baktı alttan kesenin altında kanama var dedi düşük riski dedi ilaç başladı hemen. Bir kaç hafta sonra kendi doktoruma gittim keseye baktı yamuk i şeklinde. Biz bu halini sevmiyoruz oval olması lazım dedi ilaçlara devam ediyorum. Kesenin düzelmesini beklicez dedi. Bebeği ve kalp atışını gördük şükür ama çok korkuyorum. Kese ince uzun. Rahim yukardan baskı yapıyor atmaya çalışıyor dedi😢