Mercev Merhaba kızlar şuan 39+5 haftalığız ama karnım hala yukarda duruyor ve gelen giden karnın daha düşmemiş daha 1-2 haftan var diyorlar karnı düşmeden doğuma giden var mı?🤦🏻♀️
amayinedeiyiilerledim Mercev ay millet kafayı yemiş resmen 🙄 ilk gebelikte karın düşmesi daha sık görülüyor sonraki gebeliklerde olmayabiliyormuş ayrıca herkeste olacak diye bir şey de yok
Brcln Mercev ben de 39+6 bana da karnın düşmemiş diyorlar ilk gebeliğim herkese çok biliyorsunuz demek istiyorum 😡 yarın kontrolüm var inşallah açıklık veya sancı olur doğum başlar
Tumayy Merhaba benim de 39+5 ve karnım düşmedi. Ama bildiğim kadarıyla düşmeden de doğum başlayabiliyormuş. Bana da herkes aynısını söylüyor
Brcln cerennncee hadi inşallah benim de başlar 40. Haftaya girdim , bugün yarın gelmezse artık sezeryana döneceğiz hayırlısı tabi ki ama bu kadar beklemişken bebiş normal gelsin çok istiyorum