buseasss Çok iyi anlıyorum, ben de öyleydim 😂 ama düşünecek yapacak o kadar çok şey oluyor ki çok da fazla kasmaya gerek yok, tabi ki yavrularımızı en doğru şekilde büyütmeye çalışacağız ama rahat olursak her şey daha fazla yolunda gidiyor. Ben çeşme suyuyla ıslatıp sildim direkt, ısıtma filan yapmadım 🙈 küçükken ciltleri hassas olduğu için günde en az bir kez önlem olsun diye ben de sürüyordum. Biraz büyüyünce bıraktım. Bebeğin durumuna göre zaten yol çizersiniz, çok düşünmeyin 🤗