Rezan_korkmaz Baybars355 benimde üçüncü gebeliğim son 20 normal doğum bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek bebiş 🫠😄😍
Baybars355 Dmrly ssvd ıstedım fakarit doktor emeklıye ayrılınca son haftalarımda bende pes ettım baska doktorlarda ılk hamilelik sezeryandı dıye ıkıncının normal olmasına yanasmadılr