Dmrly beyhan3678 bizde 33+4 olduk alttan muayene yaptılar mı suze nasıl oluyor bide doğum için gün verdıler mı sıze 🥰
beyhan3678 Dmrly evet canım yapıldı alttan muayene kesinlikle kendini kasma hiç de acımadı kasma kendini kasarsan acır uzun sürmüyor zaten gün vermedi normal görünüyor dedi sancılarını kontrol et dedi düzenli ise suyun geldiyse gel dedi
OguzMoms beyhan3678 Valla son 1 haftadır bel ve kasık ağrılarım başladı zaten haftaya pazartesi nasip olursa doğumum var 🫤