Kadermiray Arkadaşlar 5+2 deyim çarşamba kan sonucum 485 çıkmıştı 15 ile öğrendim 4 kere kan verdim düzenli artmıştı şimdi çok açık renkte peçete ile silince geliyor korkuyorum eşim de yok kızım uyuyor
Minikgebe Kadermiray kızı uyandırıp taksiye atlayıp doktora gideceksiniz🤷🏼♀️ ihmal etmeye gelmez , büyük ihtimal sıkıntı yoktur fakat ihmal edip geç kalırsanız kızınızı uyandırıp taksite binmekten daha büyük vicdan azabı çekersiniz🙏🏻