Kızlar bu ay reglden sonra 2 kere değerlendirdik yumurtlama oldu mu onu da bilmiyorum çünkü kürtajdan sonra ilk reglimi olmuştum adetime 3 gün var ağzımın tadı zehir gibi oldu kasığıma da ağrı giriyor kaç gündür temizlik yapıyorum belki de ondandır çok ihtimal de vermiyorum ama telefonun flash ışığı ile hafif silik bi çizgi gördüm sanki belki de psikolojik of yorumlar mısınız