Dlnacl Kızlar 33 haftalık hamileyim çok kaşınıyorum baştan aşagıya özellikle ellerimin içi ayaklarım karnım ne yapabilirim her yerim kasınmadan yara oldu
Sedau Dlnacl evet mutlaka gidin gebelik kolestazı denilen bir hastalık var karaciğer ile alakalı ben ilk hamileliğimde yaşadım 37. Haftada acil doğuma aldılar bebek oksijen alamıyormuş 37 sonrasına sizde mutlaka yarın gidin
Berna4839 Dlnacl bende şuan aynı durumdayım kasintidan uyuyamıyorum doktorum karaciğer değerlerime baktı kan verdim çok şükür temiz çıktı krem verdi sürmem için ama hiçbir işe yaramadı kaşıntim devam ediyor