_yeni1tazeanne_ Kızlar saat 6 gibi peçete koymuştum yeni farkettim kanamam olmuş ama şimdi yok ağrım sancım da yok bebeğin hareketleride var ne yapmalıyım gitmelimiyim hastaneye ilk gebeliğim hiç bi bilgim yok neden olmuş olabilir ki bu kanama
Kubrakar272727 _yeni1tazeanne_ korkutmak istemem ama Nisan gelmis olabilir şüphe kalmasın bir acile gidin inşallah bişey olmaz
Minikannsi _yeni1tazeanne_ hiç tedirgin olma ama hastaneye git baktır benimde 28 de oldu hiç bı şey yapmama rağmen uyudum uyandım kan geldi düşün sonra gittim hiç bı şey yok bebek kafasıyla itmiş olabilir dedi doktor progesteron ilacına devam dedi şükür 32ye giricez bizde herşey iyi🙏
_yeni1tazeanne_ Kubrakar272727 yinede ne olur ne olmaz gidim ben o zaman sabah biraz temizlikle uğraştım o yüzden olmuş olabilir mi ağır işte yapmadım ama
Kubrakar272727 _yeni1tazeanne_ insllah bişey yoktur hemen gidin aksatmayin temizlikten olabilir dediğiniz gibi
_yeni1tazeanne_ Nur_budak Kubrakar272727 Ozgednc merveoflu Minikannsi madameux çıktım kızlar şükür bişey çıkmadı büyük ihtimal krndini yorduğun için olmuş dedi nstde de bişey çıkmadı şükür ilişki yasağı ve dinleneceksin dedi
merveoflu _yeni1tazeanne_ geçmiş olsun . İnşallah bir şey yoktur . Hastaneye zaman kaybetmeden gitmeniz en doğrusu .
_yeni1tazeanne_ Kubrakar272727 tek ondan olsun erken doğum olmasından korkuyorum oturunca kasıklarımda batma var az da olsa
Nur_budak _yeni1tazeanne_ oh çok şükür çok dikkat edin kendinize bebeğinize vaktinde sağlıkla kavuşun inşallah bende 36 haftalık doğum yaptım hiç beklemediğimiz anda 😅
_yeni1tazeanne_ Nur_budak amin inşallah Allah razı olsun sağlıkla büyüsün inşallah minik kuş 🤲🏼 💞 herşey anlık ne olacağımız belli değil Rabbim hakkımızda herşeyin hayırlısını versin inşallah 🤲🏼