Yagmurkrtoglu
Merhaba ben 7 hafta 3 günlük hamileyim kahverengi lekelenmem vardı 100 mg prageston verdiler kullandım fakat yaramadım bu sefer kanamam oldu hafif hemen gittim meger kesemde 1.5 cm kanama varmıştı bir gece hastanede yattım igneler serumlar falan durdurdular bu sefer ilacımın dozunu 200 mgye çıkardı doktorum fakat bir iki hafta oldu ilacı yutalı acayip yapıyo beni tabi baş dönmesi migde bulantısı falan annemde kalıyorum fakat yine bugün lekelenmem oldu pembemsi sizce neden korkuyorum bebeğime bişeymi oldu diye benim gibi olanlar varmı ? Yoksa bebeğimin bi sıkıntısımı var 😢