feridelevent_08 Yumurtlamadan itibaren devam eden göğüs ağrısı çekiyorum 15 gün oldu baya acıyorlar sızlıyo sertleşmiş gibi bide şişler … aynı şekilde olup gebe olduğunu öğrenen var mı 🌸🌸
Ebuses feridelevent_08 bende yumurtlamadan beri göğüs acısı çekiyorum git gide şiddetleniyor bazen bi bakıyorum hafiflemiş ertesi gün aynı.. bas dönmem kasık ağrılarım var adet olacak gibi yarın adet günüm bakalım ne olacak sizin bat kaç 🙂
saadetasln Ben varım iki hafta oldu gebe olduğumu öğreneli öncesinde de bir hafta kadar yine ağrı vardı hala ufacık bi kumaş parçası sürtünse ağrı hissediyorum 😢 özellikle ucu fena
feridelevent_08 saadetasln maşallah 🧿 yürürken hafif sallanması bile canımı acıtıyor 🥺 peki başka belirtileriniz varmıydı 🌸
saadetasln feridelevent_08 Aynı o şekilde biri yanlışlıkla değince bile canımı acıtıyordu ki hala öyle… bel ağrısı çektim çok fazla sol tarafımda ve ara ara çok az kasık ağrısı giriyordu.. açıkçası ben bunları hamilelik belirtileri olarak bile düşünmemiştim 😅 ama öğrenince anlıyor insan
Asi_07 İlk belirtim oydu benim reglime 6 gün vardı erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı haftaya kontrole gidicem inanılmaz bir göğüs ağrısı ve şişliği var resmen bir beden büyüdü nadide sultan gibi oldum daha şimdiden elimi değemiyorum çok ağrıyor