aysenuraydin2 Blogyannis bence normal henüz küçük çünkü bir hafta sonra tekrar gitmenizi tavsiye ederim ☺️
Nurozsln Blogyannis Bekleyin, daha erken. Ben boş gebelik yaşadım 8. Haftaya gelmiştim boştu öyle anlaşıldı.
Niloyaaaaa Blogyannis normal benimde 5+3 te kese gözükmüştü bebek henüz o haftada gözükmüyor ama yolk sac dedikleri minik şey gözükebiliyor benim onu gördü ve boş gebelik değil henüz bebek haftaya gözükür demişti