Feyza17 Arkadaşlar bir hafta önce hastaneye gidip kan verdim de hamile olmadı mı söylemişlerdi bu hafta oldu dört gün adetim gecikti ve midem bulanıyor sürekli bu testi yaptım resim geldi mi emin değilim ikkkez yazıyorum t bölgesi çok silik çıktı ama t min altında pembe renk var bide üstün de var çizgi çok silik hamile miyim değil miyim emin olamıyorum ne yapmam lazım https://share.icloud.com/photos/06expV9_JLmEiXQeyoPzFTteQ
Feyza17 Anneadayi45 Ya hiç emin olamıyorum en yakın bu telefon odaklamıyor 🤦♀️ https://share.icloud.com/photos/01cmzkiVrNMpYC2zTbRsHuUFA
Nisa10 Bende yeni hamileyim sabah 5 de yapmıştım eşimi sabahın köründe hamileyim diye kaldırmıştım 😂😂
Feyza17 hyena ya doktor direk negatif dedi enfeksiyon olmuştum onun için kan vermiştim bir hafta sonrada işte böle belirtiler olunca şüphe ettim inşallah hamileyimdir