Kkaraduman_ Kızlar iyi akşamlar ben 15 haftalık hamileyim son bir haftadır belli şekilde kasık ağrılarım oluyor ama hafif ve kısa süreli dayanılmayacak bi ağrı değil yani batma gibi tarif edeyim size normal mi endişe edilecek birşey mi?
Essidiey Kkaraduman_ Bence normal. Rahim genişlediği için ağrı oluyor. Bir doktordan dinlemiştim. Rahim çok güçlü ve kaslı bir organmış. Öyle sessiz sedasız büyümez dedi. Dinlenince geçiyorsa endişelenmeyin dedi. Dinlenince geçiyor mu sizinki?
Kkaraduman_ Essidiey evet uzun sürmüyor zaten 5-10 saniye ağrı giriyor geçiyor gün içinde 5-6 kere falan böyle