Gamzeackgz Merhabalar 26 haftalık gebeliğim mevcut 2 günden beri aşırı şekilde göğüs ağrım mevcut ve 2 günden beri göğüsümden su değil süt geliyor ( yapışkanlı ) şekerli gibi bu durumu yaşayan var mı ?
gmzeatsvr Gamzeackgz ilk gebeliğimde bende de oldu doktora da gittim bir sıkıntı yok. Süt kanalları açılıyor artık ☺️
Gamzeackgz Haticeburak06 değişik bir durum çok ağrım var elleme diyorlar ellemiyorım ama tişörtlerim süt oluyor
Haticeburak06 Gamzeackgz benmde şuan üstüm mahvolmuş durumda hep gelirdi ama bugün bi daha çok analamdım🫤
Haticeburak06 Gamzeackgz evet benmde öyleydi vallaha sızlıyodu bide. Ama 30dan sonra geçti seninde en kıss sğrede geçer inşallah canım
Gamzeackgz Haticeburak06 inşallah canım valla zor 2. Gebelik benm ama ilki farklı 2. Si farklı ben çok zorlandım alınan kilo ağırlık malum
gmzeatsvr Gamzeackgz ben 39 doğurdum valla onunla bi ilgisi olduğunu sanmıyorum 🤔 doktora gidip muayene olun. Birde siz ellemeden kendiliğinden akıyor değil mi?
gmzeatsvr Gamzeackgz tamam o zaman süt kanalları açıldığından oluyor. İlk hamileliğimde çok geliyordu benim bunda yok mesela her gebelikte farklı oluyor.