Gebess95 benim ki ikisi bir arada yani hem yikama hem kurutma samsung markasi ama bilemiyorum bebegimin kuafetlerini cok ozenle aldim kiyamiyorum bisi olur diye. En azindan yenidoganlari suan giydigi icin yikamiyim. Yenidoganlar kucuk gelmeye baslayinca (oglum 27 gunluk) onlari bi atarim dneerim sonjcta bida giymicek onlari. Bide ben her turku camasiri pamuklu da yikiyorum kurutma dugmesine basiuorum toplam 6 saate yikayip kurutuyo o kadar saat makinada kaliyo ceker diye korkuyorum. Bebegimin kileri hassas yunlude yikiyorum kurutmayi da ekleyince yaklasik 5 bucuk saatte yikiyo kurutuyo yani bilemedim bi denerim yenidogan kiyafetler olmayinca en azindan 0 3 sy olanlar mi giyebilsim