merve_alan04 Bu gün o kadar sert ki karnım yanlızca üç dört defa yumuşamıştır yani. Benim haftalarımda olup da aynı durumu yaşayan varmı. Oluyordu ama sabahtan akşama kadar sürünce merakta kaldım hareket de ediyor bu arada
Haticeburak06 merve_alan04 ben çokkkk yaşıyorum helede 36dan sonra çok sıklaştı.korktum hastaneye gittö nstde baya sancı çıktı 2cm açıklık vardı yatış verildi ama doğum olmadı 39+3ğm şuan.sizi aşırı derecede rahatsız edip belinizi ağrıtmadığı sürece gitmeyin hastsane çok yoruyor🥹
merve_alan04 Haticeburak06 teşekkür ederim cnm bu 4 üncü hamileliğim bunda hiç yaşamadıklarımı yaşadım acemi gibiyim😇 doğsalardı sağlıklıca içerdeyken zor