Merhaba ben birsye sormak istiyorum benim adetim 4 gün. Gecikti sonra kahrengi olarak başladı sonra adet oldum ve dün adetim bitti test yapıyorum testte hep silik cizgi çıkıyor acaba hamile olabilrmihum iki hafta oncesine kadar beta yaptrdim 0.02 çıktı acaba şuan için yeni oluşuyor olabilrmi