Oğlum 1 aylık oldu doğduktan 2 hafta sonra başladı gaz sancıları akşam 10 olunca başlıyor gece 2 3 e kadar krize girip ağlıyor hiç susmadan kaç kez gece doktora gittik lavman vs bi şekilde rahatlattılar doktor kolik bebek dedi gaz damlaları yazdı başka çaresi yok geceleri öyle ağlaması normal dedi ama oğlum gazını gayet çıkarıyor hem alttan hem üstten kakasını yapıyor her beslenme sonrasıda gazını çıkarmayı ihmal etmiyorum bu ağlama krizlerinin başka bir sebebi olabilirmi tekrar doktora gidicez sorucam ama yinede bilgisi olan aynı durumu yaşayan varsa merak ediyorum her gece saati geldiğinde başlıyor kızarana morarana kadar ağlıyor asla susturamıyoruz artık çok yıprandık bebeğimizde bizde