Kızlar merhaba ben de pcosluyum. SAT 14 Nisan. Geçen hafta çarşamba günü 22 mayısta kaset test yaptım ancak negatif çıktı. 23 mayıs perşembe günü kasık ve bel ağrım oldu tuvalete gittiğimde çamaşırıma gelmeyen ancak peçeteye gelen nirkaç damla pembe kan oldu. Adetim sökülüyor sandım. Ancak sonra kesildi ve beyaz akıntım gelmeye başladı. Cumartesi günü de beyaz akıntı içerisinde pembe ipliksi bir leke geldi bel ağrısıyla birlikte sonrasında yine kesildi 2 gündür gelen bir şey yok normal renksiz akıntı yaşıyorum. Buraya baktığımda karşıma yerleşme kanaması çıktı ancak yerleşme kanaması için adetten 3-7 gün önce yaşanır diyorlar test için adet tarihinin geçmesini bekleyin diyorlar. Ancak pcos olduğu için belirli bir adet tarihim yok. Test yapsam testte çıkar mı sizce ya da ne zaman yapmalıyım bu yerleşme kanaması olabilir mi varsa tecrübeniz paylaşabilir misiniz