Anneadayi45  Kızlar reglimin 2. Günü hala olmadım. Teste idrarı damlattığım gibi çizgi belirmeye başladı. Artımed marka testim yanlış sonuç verebiliyor diye okudum. Gebelik var mı?
Bigsecret3 Anneadayi45 ilk kızımı bu marka ile öğrendim 5 haftalıktı evet yanıltma payı da var diyorlar ama ben bu test ile öğrendim 🥰 hamilesin bence kuzum
buse76 Anneadayi45 yani başka bir marka olsaydı kesin var derdim ama artimed olunca şüpheli yanıltıcı bence uzun pempe olanlar var ondan al yap buna inanma inşallah vardır 🤲
Elif-ada- Anneadayi45 Artımed mi bu test benimde çizgi çıktı ama emin olamadım artımed yanlis sonuç çıkarıyor diye
rumeysa_mom Anneadayi45 artimed gebelik olmadığı zaman çok çok çok silik belli belirsiz çıkardığı için yalancı pozitif diyoruz ama gebelik olduğu zamanda bariz belli çıkıyor ikinci çizgi hamilesiniz hayırlı mübarek olsun kan verip kesinleştirin ☺️
Cansel_12 Bende bu testten almıştım yaptım bu şekilde çıkmıştı bende de sağlık ocağına gidip kan testi verdim hamile olduğumu öğrendim
Cansel_12 Anneadayi45 benim daha silikti senin ki bildigin burdayım diyor inşallah hayırlısı ile vardır güzel haberler inşallah
Anneadayi45 Cansel_12 aynı testi 6 gün öncede yaptım çok erkendi ama hiçbir şey çıkmamıştı. İnşallah yanıltmaz yarın görücez bakalım 😊
Anneadayi45 Elif-ada- evet artımed bende emin olamadım ama hiç beklemeden çıktı çizgim yarın kan verip netleştireceğim 🙏😊
Elif-ada- Anneadayi45 Belirtiniz varmı oeki dün adet olacakmış gibi alt karın ağrım vardı bugün birşey yok
Nisa10 Bende de ilk test buydu böyle çıkmıştı emin olamadım erken gebelik testi yaptım onda da çıktı sonra kan vermiştim ve pozitif di 5+4 hamileyim. Sende hamilesin bence ☺️
Anneadayi45 Nisa10 hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah güzel haberi bende alırım 😊
Elif-ada- Nisa10 bende bugün yaptım emin olamadım artımed olunca adetim yarın veya 28 de sizce olabilirmi bugün catlamanin 12. Günüydü ovulosyon testi kullanmistim
Anneadayi45 Elif-ada- canım seninki daha silik benim bugün reglimin 2. Günü normalde istersen bekle 2 gün sonra tekrar test yap ya da sabah kan ver daha net bir sonuç olur inşallah vardır ikimizinde 😊