Selam kızlar size birşey soracağım tecrübesi veyahut bilgisi olan benimle paylaşır ise sevinirim. Kızlar benim ilk hamileliğimde bebeğim kızdı onda 5 haftalıkken işte bulantı kusma vs yaşadım ishal de eşlik ediyordu. Şu anki hamileliğim 7+2 ama mide bulantısı kusma vs gibi durum hiç yok sanki normali yaşıyorum çok nadir oluyor bazen ishal durumu yaşanıyor tabiki de her gebelik bir değildir ama cinsiyet farklılığından kaynaklanabilir mi acaba yada bu şekilde yaşayıp cinsiyeti kız yada erkek olduğunu öğrenen var mı? Birde birşey sormak istiyorum 8 haftalık bebeğin ultrason görüntüsünden cinsiyet tahmini yapılabilir mi acaba 🥰🌸