Hilal1407 dediğim gibi siz bilirsiniz ama görünmemesi normal karşılanır stres olmayın hiç. Bazen 7. Haftada kalp atışı falan da duyulmuyormuş. Bende o yüzden 9.haftaya randevu almıştım hem bebeği gördüm hem kalp atışını duyduk. Sürekli insan kafaya takıyor bebeğim nerde kalp atışı yok vs. Gerek yok güzel düşünün güzel olsun hayırlısıyla inşallah