Bimervy
Merhaba ben çok memnun kaldım. Hemşireleri çok ilgiliydi. Odaların temizliği de çok iyiydi. Odalar biraz küçük sadece ama onun dışında her şeyden çok memnun kaldım ben.
Ameliyathane ekibi de çok iyiydi sezaryen oldum ben hemşire bir saniye bile başımdan ayrılmadı sürekli beni sakinleştirmek için konuştu.