btytgy canim herseyi mükemmel planladi doktorum cok sükür gece 12den sonra gel dedi dolu dolu geceden odadan yararlanayim diye önce bi vitamin takti damar yollarim rahatlasin diye gereksizdi bence :) saat gece 3 gibi ‚fitil‘ verdi cati muayenemde fitilde böyle bebe lastigi gibi uzunca bi ip ilacli ip bez gibi…
Sabah oldu kahvalti gece ara ara adet sancim oldu sürekli ama hafif ama acilmam yavasdi nst hiiiiic sancim cikmadi bu arada 😅 sonra arada serum induksionlu dedikleri suni sanci dedikleri regl sanci bi geliyordu deeerin nefesle gönderdim hep baya iyi grcti desem yeri ama o cati muaynemden nefret ettim o cok sancili bi islemdi hep ama kendim gerildim yani sen nekadar relax o kadar iyi ben bi türlü rahatlayamadim piskolojik saat 1de dogurursun dedi gercekten de 13:30 bebek geldi 1de catala aldi cok azarladilar tatli tatli cocuk geliyordu ben popomu siktim hep yap kakani diyorlar 2 ebe 1 doktor 2 hsta bakici tepemde ebede üzerine bi cikti 😅 ama cok iyi geldi üstüme cikmasi baya iyi geldi kendim indiremedim ve hep tedirgindim erken mi doguruyorum acaba ddiye ama iyiiiikiii beklemedim kooocaman bi cocuk dogurdum ve evet zordu dicem ama hangi dogum kolayki ama bitti gitti ara ara agrim var