Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim üst üste çok katı beslendim çiğköfte ertesi gün pizza cips ertesi gün hamburger şuan çok pişmanım bugün çok dikkat ettim böyle devam edicem inş 😰 Kilo alma korkum var zaten ama suan kabızlık var 3 gündür tövbe ettim bidaha böyle beslenmeye 🥲.. ne yapsam çözüm bulurum çünkü ıkınmaya korkuyorum