Esraa70 Kızlar merhaba şuan 8 haftalık hamileyim bu süreçten sonra beni neler bekliyor haftaya kontrolüm var ve neler olacak hiç bilmiyorum 🥰
sacmalamakizim Esraa70 Şuan benim ikinci gebeliğim, bu gece tam 9 haftalık olduk, 2 hafta sonra gidicem kontrole, bebeği gördünüz mü hiç, kalp atışı ve bebek görünür genelde 9 haftalıkken. 😊
1_papatya Esraa70 ben şuan 23+6 dayım canım ilk trimesterin zorluğu geçiyor ama bu sefer se sıkışma hissi yaşıyorsun karnın büyüdükçe midenin kapakçıkları gevşediği için acı su bazen ağzına gelebiliyor ekşime olabiliyor ve ben şuan hasta değilim ama uyurken burnum tıkanmış gibi oluyor sürekli bazen de aldığım nefes yetmiyor gibi hissediyorum ama bebeğimin hareketini hissedince hepsini unutuyorum çok güzel bir duygu onun varlığını hareketlerini karnının büyüdüğünü hissetmek görmek sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah🥰
Elif578 Esraa70 iyi gidiyo benim Progestan kullanmadım hiç düşük tehlikem yok hiç çok şükür sabahları çok halsizim kahvaltı zor hazırlıyorum ama yiyince biraz düzeliyorum folik asit regenesis max kullanıyorum yarın gidicem doktora daha kalp atışını duymadım en son 5+5 günlükken gitmiştim
Esraa70 sacmalamakizim Evet canım şükür kalp atışını da duydum bebeği de gördüm 🥰 9 haftalığa girince kontrole gideceğim beni neler bekliyor bilmiyorum merak içerisindeyim 🥰 umarım hepimizin güzel geçer sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı 🤲🏻❤️
Meltemm21 Esraa70 büyük ihtimal rutin testler verilir bende 15 haftalık hamileyim ama benim biraz zorlu geçiyor uykusuzluktan ağlıyorum artık