ogretmenanne2024 Zeynp08 şimdilik düzensiz ben yeni yeni hissediyorum genelde geceleri çok hareketli🤭bazen gün içinde çok hareketli bazen sadece bir iki kere hissediyorum
Bihterrr Benim 20 hafta bitmek üzere daha salı günü hissetmeye başladım cuma hiç hissetmedim bugün de hiç hissetmiyorum normal mi acaba hastaneye gitmeyi düşünüyorum 🥲
Yigitalimomy @Zeynp08 Benimde düzensiz bazen akşam saatleri veya gündüz baya hareketli iki üç kere dalgalanma bile gördüm karnımda. Bazen de çok sakin. Sakin olduğu zamanlarda bir iki pit pit hissediyorum. O zaman da endişeleniyorum.
Yigitalimomy @Bihterrr Uyku düzenleri oluşuyor. Daha yeni hissetmeye başlamışsın. O yüzden endişe etme.
Zeynp08 Bende Çarşamba günü gidicem doktora sorucam bakalım biraz daha fazla hareket etse içim daha rahat etcek 😌