cLearQueen Hanımlar normalde hep sol kasık agrım olur ama bugün vajinamın ust kismında gobek deliginin alt kısmı yani sanki arada igne batiyo gibi ağrı giriyor başına gelen var mı acaba
ylmzm cLearQueen merhaba ben bugün tam 20 haftalık hamileyim. Böyle bir ağrım olmadı. Ara ara kasıklara giren ağrım var ama geçici. Çünkü rahim büyürken ağrılar olabiliyor.
Bilhayalacz cLearQueen o ağrı bende de oluyor. Büyüdüğünü hissediyorum, aklıma kötü bir şey getirmemeye çalışıyorum 🥹
BerenEsra cLearQueen Bende 19 haftalık hamileyim benimde genelde sağ tarafımda sancı olur oturup kalkarken ya da yatakta dönerken. Ama dediğiniz agri için isterseniz doktorunuza bir danışın. Sağlıkla gelsin bebeğiniz 😇
cLearQueen ylmzm valla ylmzm benim de gecici devamlı degil ama korktum yaa normalde sol kasigımda olurdu hep bugun nedense boyle ortada batmalar oldu… acaba doktora mi gitsem
ylmzm Aklınız kalmasın bence doktora gidin. Endişeniz de yatışır hem. Bebek hareketlerini yeni yeni hissediyorum ben de çok az olarak. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
Beyzaylm Benimde 19+5 gece sağdan sola dönerken ağrılarım kasıklarda ağrılar oluyo doktorum uzun surmuyorsa normal dedi rahim büyüdüğü için oluyormuş