Kızlar iyi akşamlar, gebe değilim fakat deneme aşamasındayız Allah’ın izniyle. Bundan alakasız bir sorum olacak. 6 gündür adetime 15 gün olmasına rağmen başlayan kahverengi lekelenme söz konusu. Ara ara geliyor, çok az olmakla beraber bir bakıyorum gelmiş bir bakıyorum saatlerce yok. Sol kasığım ara ara ağrıyor hatta yürürken bile sızladığı oluyor. Bu durumu yaşayan varmı? İnternette okuduğum kadarıyla kist vs bir çok şey yazıyor. Randevü aldım doktora gideceğim fakat sizlere de danışmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim 🥲