Epili Merhaba hanımlar,yarın gebeliğimin 12. Haftasına gireceğim. Bu haftaya kadar hiç mide bulantım olmadı kullandığım ilaçtan kaybaklı diye düşünüyorum. Fakat bugun aniden bir bulantı başladı ve 2 dkika içinde kustum. Sonrasında bulantım devam etmedi. Bi firkriniz var mı? Doktora öesaj attım idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi. Bu çarşamba dr gideceğim
Aysebkr1258 Epili evet enfeksiyon olabilir kaşıklarınızda Ağrı’da varsa eğer enfeksiyondur bi idrar tahlili yaptırmanızda fayda var