[silindi] Merhaba kızlar nerdeyse on haftalık hamileyim ama boş gebelik yarın kürtaj olacağım ilaçla gidebilir dedi doktorlar kese küçük ve boş olduğu için. Acaba hızlandırmak için bugünden yapabileceğim bir şey var mı, sizin tecrübeniz oldu mu böyle