Tekin3453 Merhabalar 25hafta5gunluk gebeyim aşırı karın sancım bel ağrım ve rahiim ağrım var . Doktorum 4gun önce düşük tedavisine başladı benimgi yaşayan var mı korkulacak bir durum varmıdır sizce